Beni Anlamadın Ya Ben Ona Yanıyorum

Tam olarak benim anlatamam mı;yoksa sizin anlamamak üzerine kurulu sisteminiz yüzünden mi bu kadar kopuk ilişkiler içindeyiz? 
Önce gizliden hissettirmeye çalışırım.
 Baktım olmadı tribe bağlarım-ergen türkçesindeki anlatımına uygun bir kelime-
 O da mı olmadı açık açık söylerim isteğimi. 
Tam da o anda farkederim ki zıvana denen şey ne ise ondan çıkmışım çoktan. 
Dert anlatmaya çalışırken,o dertler deryasında boğulmuş gitmişim bile... 
Karşımdaki beni anlamaya çalışmak yerine, nereye gittiyse aklım onu bulmam için yardım etme çabasına girmiş bile!
 Gel de kız şimdi beni anlamadı bu adam diye! 
Hatasını göstereyim derken, o benim hatamı bana göstere dursun; ben başlarım içinden ince ince melodilenmeye 🎼🎤🎶🎵🎹 beni anlamadın ya ben ona yanıyorum.
 La fa la sol ....

Yorumlar

  1. Sia Titanium | Tioga Technology
    Sia titanium is a powerful alloy for producing the titanium white octane blueprint most nano titanium flat iron efficient and durable liquid ford edge titanium solid copper oxide titanium wok oxide (TiG). titanium alloy nier You can buy it at Tioga Technology.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder