Çizmelerimi Çıkartayım Sedye Kirlenmesin

Çizmelerimi çıkartayım mı? diye soran karalar içinde tertemiz kalpli kardeşim... Yüreğimden bir parça kopardın bugün. Senin gibi karalar bağlamış bütün ülke, senin gibi ne diyeceğini bilmez bir şekilde bekliyor... Seni gördükçe, ağlayan anneleri,kardeşleri,eşleri gördükçe,yarıya inen bayrakları gördükçe damla damla süzülüyor hepimizin gözünden yaşlar. İhmalkarlık zincirindeki halkaların hepsi zayıfmış, bu zayıflığın kurbanı masum insanlarmış. Büyük bir merak ile izliyoruz, bir devlet büyüğü de çıkıp bahaneler uydurmak yerine "acımız çok büyük, söylenecek söz yok, bu olayın vebalini kaldıramıyorum ben istifa ediyorum" ne zaman diyecek? Sorumluluğu kimsenin üstlenmemesi ve bu durumun olağan, kader, ihtimal,kaçınılmaz vb.şekillerde milyonlarlarca insana aksettirmeye çalışılması beni hayretler içinde bırakıyor. Ayrıca yüz yıl öncesi ile günümüz şartlarını kıyaslamak nasıl bir cehalet örneğidir çözemedim! Hedef 2023 , bakın 10 yılda neler yaptık, durmak yok yola devam sloganlarını kullanan milletrezilleri bugün çıkmış 1900'lü yıllara atıfta bulunuyor. Yol yakınken edebinizi kaybetmeyin ve bir kez olsun hatayı kabul edin, sonuçların acılığını örtbas etmeyin. Bunun yanında ABD kazasını örnek veren boşbakan, ABD nin kaza sonrası uyguladığı stratejiyi örnek alacak mı diye soru işaretleri var aklımda.
Son olarak ülke bayrakları bile yarıya inmişken hala başın dik mi duruyor ? Edep yahu

Yorumlar