BABA OL BANA

Çok dostum yoktur benim.
Bir belki de iki tane yeter zaten.
Dost olabilecek misin bana? her sırrımı tutan,her sırrını anlatan,derdimi dert edinen, derdini benimle paylaşan;üzüldüğümde üzülen,sevindiğimde sevinen,üzüntünü paylaşan sevincini ilk bana anlatan? Böyle bir dost olur musun bana?

 Abim hiç olmadı benim.Bir abi gibi olacak mısın bana? Koruyup , kollayacak. Etrafa karşı beni destekleyecek? Yanlışımı söyleyip düzeltmeme destek olacak, doğrumu görüp takdir edecek misin? 

Babam gibi olacak mısın? Güven verecek misin bana ömür boyunca? Düştüğümde kaldıracak, her daim arkamda olacak mısın? Ben daha söylemeden ihtiyacımı bilecek misin? Hayat ile kavgamda arabulucu olacak mısın? Korkularımı engelleyip beni koşulsuz sevebilecek misin?Hep çocuk olduğumu hatırlatacak mısın bana?

 Arkadaş olacak mısın bana? Saçma konuları konuşup gülecek misin? Hatalarımı unutup geçiştirecek misin? Arkama dahi bakmadan, hiç bir soru işaretim olmadan kendimi sana bırakabilecek miyim?

Bana birlikte nefes aldığımız sürece en büyük destekçim olacağına söz verebilecek misin?
Hayatıma dahil olup bir ömür boyu eş olacak mısın bana?

Çocuklarıma baba , bana koca, evime reis olacak mısın?

Hayatımın merkezine koyuyorsam seni ve ömrüm boyunca etrafında dönmeyi kabul ediyorsam ,dost ol bana , arkadaş ol, baba ol, abi ol,eş ol,can ol, canan ol...

Yorumlar