BENCİLİM BEN

İstediklerimin olmaması kadar beni çileden çıkartan başka hiç bir şey yok.
Çok şey istiyorum demek ki hayattan. Bu kadar çok olumsuzluk yüz gösterdiğine göre beklentilerim çok yüksek. Ya da etrafımdaki insanlar yanlış.
Hepsini bir kenara bırakalım ve uzaktan bakalım dersem BEN yanlış çıkabilirim ve bu da tüm doğruları götürür tabi ki.
 Kimsenin gönlünü hoş edeyim gibi bir derdim yok.Galiba bundandır bu yalnızlık hallerim. Çok isterim ama benden istenen şeyleri yapmasam da olur diye düşünürüm.
Bencilim ben ya,gerçekten çok bencilim. Hayatıma girip çıkan tüm erkeklerin ortak kararı bu zaten "SEN BENCİLSİN"
 Malzeme budur, elimizdeki mevcut materyal bu... İşine gelirse bencillikle al, işine gelmezse git başka dükkandan al...
 Kısa bir sinir harbi ve terk edilmişlik, dışlanmışlık,sıradanlaştırılmışlık duyguları ile yazdığım küçük saçma notumu bir kaç hafta içinde sileceğim büyük ihtimalle. Ama olsun şimdilik millete gidip salça olmaktansa yazayım.
 Sükunetimi koruyup kocaman bir boşşşveeerrrr çekiyorum...
Mümkün olsa kulaklık yerine damardan alacağım müziği ki çabucak etki etsin ruhuma diye... Mevcut şartlarda kulaklığa talim, klavye ile alim olarak günlük rutinime dönüyorum.

Yorumlar