Karma-Salak-Şapşal üçlemesi

Bir hata ikinci kez yapılmaz. ikinci kez yapıldığında hata değil seçim yapmış oluruz. Bu genel geçer bir kuraldır aslında. Peki ya gerçekten hiç istememize rağmen aynı hata ikinci kez olmuşsa? Naçizane kendi fikrimce buna verebileceğim cevap KARMA olabilir. Bu kestirme bir yanıt olduğu için biraz daha mantığa dayalı düşünmeye yöneliyorum. Sebep sonuç ilişkisi yapıyorummmm ve güzel beynimin benimle oynadığını keşfediyorum :) Çabaladığımı düşünmeme rağmen içimde bir yerler aynı hatayı ikinci kez yapmama izin veriyorsa , sevgili beynim demek ki ilkinde bunu bir hata olarak görmemiş ve tekrarından kaçınmamış. Tabi bu genelleme durumdan duruma değişiklik gösterir bence. Yani genelleme aslında genel olmaz :) tezi kurarım ve kendi kendime çürütürüm. Bu konuda da başarılıyım :)) Yazıyı yazmaya beni iten sebebi bu genelleme içinden çıkartıp bir istisna olarak kabul edersek;başkasının önemli bulduğu ve hata olarak kabul ettiği hareketler ; diğeri tarafından sıradan,olağan ve kabul edilebilir ise kısır döngü ömür boyu devam eder. Birisi hata yaptığını diğeri ise normal davrandığını zanneder ve orta nokta kavramı bu ikili için ulaşılamaz bir hal alır. 
Malum olayda ben hatayı kabuk etmeme rağmen tekrar yapan kesimde yer alıyorum. Ve karşımdakinin bu konuya zerre tahammülü yok!
 Bir salak bir şapşal derken buluyorum kendimi. Akıl mantık aramıyorum artık sebebini sorgulamaktan vazgeçiyorum.
Sora sora Bağdat bulunur ama ikimizin arasında orta yol bulunmaz diyerek artık çabalamaktan vazgeçiyorum. Esenlikler diliyorum...


Yorumlar